مافياي مواد مخدر صنعتي در كمين جوان‌ها
موسسه تحول,زندگی,امید
مرکز اقامتی سم زدایی میان مدت مصرف کنندگان مواد مخدر و محرک
درباره وبلاگ


موسسه تحول,زندگی,امید با تمام وجود و در نهایت افتخار آمادگی دارد در زمینه مشاوره و بستری و درمان عزیزان در عذاب شما خدمتی صادقانه ارائه دهد.. تلفن جهت مشاوره: ــــ09127339160 ابراهیم ابراهیمی

پيوندها
کرونا - سالنامه سلامت
عـکس و مطالب توپ
کمک به نیازمندان ایران زمین
Shad90
خودروهاي رويايي
صد در صد داغ
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان موسسه تولدی نو و آدرس tavalodinow.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 83
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 115
بازدید ماه : 276
بازدید کل : 80567
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
مرتضی عربي

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 17 آذر 1390برچسب:, :: 13:43 :: نويسنده : مرتضی عربي

آمفتامین‌ها در گذشته جنبه دارویی داشته و محققان از تركیبات آن برای تولید انواع داروها استفاده می‌كردند اما از سال 1950 شبكه‌های مافیایی مواد مخدر، از آمفتامین‌ها و تركیبات مواد شیمیایی، ماده مخدر تهیه كرده و ميليون‌ها نفر را به نابودي كشيده‌اند.
آمفتامین‌ها از مواد اعتیادآور هستند كه شكل ظاهری‌شان سفید و یا خاكستری (كپسول و قرص) است. اين مواد از طريق استنشاق، دود كردن، تزریق یا حل درون مایعات و خوراكی‌ها مصرف می‌شود.
براساس گزارش‌هاي موجود هم اكنون، بیش از 10 میلیون نفر در دنیا آمفتامین مصرف می‌كنند.
برخی از روانپزشكان بر این باورند كه آمفتامین‌ها اثر مخربی بر سیستم اعصاب مركزی فرد دارد. به طوری كه بر مكانیسم‌های نور و شیمیایی بدن كه مسئول تنظیم اشتها، ضربان قلب، فشار خون و دمای بدن است اثر منفی می‌گذارد.
آنان معتقدند این مواد مخدر در كوتاه مدت موجب احساس اضطراب، افسردگی و خستگی پس از استعمال آن در فرد می‌شود. همچنین افزایش ضربان قلب و تنفس، اختلال در دید، خشكی دهان، سرگیجه و خشونت، مرگ ناگهانی و سكته قلبی از عوارض مصرف این مواد است. به اعتقاد دكتر غلامعباس اختری استاد دانشگاه علوم پزشكی تهران، مصرف آمفتامین در دراز مدت موجب توهم، وحشت، كـاهش وزن، آسیب به مغز و حافظه، تشنج و مرگ می‌شود.
وی با بیان این‌كه نیمی ‌از جمعیت ایران جوانان و نوجوانان هستند، هشدار مي‌دهد: این گروه از جمعیت كشور مهمترین هدف شبكه‌های مافیای مواد مخدر برای آلوده كردن و وابستگی شدید به اعتیاد است.
به گفته این روانپزشك یكی از عوارض روانی این نوع مواد مخدر، ایجاد بیماری روانی شبیه اسكیزوفرنی شامل توهمات بینایی، شنوایی، بدبینی و پرخاشگری است. وی با بيان این‌كه احساس كرم زدگی، توهمی‌است كه میان مصرف كنندگان آمفتامین‌ها رواج دارد، مي‌گويد: علت اين توهم اثر محرك شیشه روی مغز است و توهم كرم زدگی و وجود كرم‌هایی كه همه بدن و صورت را می‌خورند تا آنجا شدید مي‌باشد كه ممكن است باعث شود شخص در حالت توهم ناشی از شیشه به خودش آسیب شدید وارد كند. همچنين بايد توجه داشت: مصرف آمفتامین‌ها یا شیشه با خلوص پائین كه مخلوط با مواد دیگری از جمله شكر یا جوش شیرین است عوارض شدیدتری نسبت به آمفتامین خالص دارد. پارگی رگ‌ها، گرفتگی عضلانی و عفونت پوستی از عوارض جدي این نوع مواد مخدر به شمار مي‌رود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: